Nabídka volné pracovní pozice:

Sociální pracovník

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání podle zákona o sociálních službách, praxe na obdobné pozici výhodou
  • znalost práce na počítači, znalost práce s MS Office (Word, Excel a Outlook)
  • spolehlivost, pečlivost, samostatnost, smysl pro zodpovědnost, komunikativnost, loajalita a příjemné vystupování, pozitivní vztah k lidem s mentálním a kombinovaným postižením
  • čistý trestní rejstřík
  • řidičský průkaz skupiny B výhodou

Požadované doklady:

  • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • kopie dokladů o absolvovaných kurzech
  • strukturovaný životopis uchazeče včetně údajů o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech

Pracovní pozice zahrnuje:

  • sociální pracovník pro sociální služby Denní stacionář
  • znalost legislativy (zákoník práce, zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů) a dalších předpisů zaměřených na sociální práci
  • zabezpečuje vedení sociální agendy,
  • poskytuje základní sociální poradenství, vede jednání se zájemci o sociální službu, zpracovává záznamy o jednání se zájemci, připravuje nové smlouvy s uživateli, dodatky; vede evidenci smluv uživatelů;
  • zpracovává propagační materiály organizace (letáky, webové stránky, stručný informativní přehled o nabízených službách),
  • předává základní informace o organizaci a poskytovaných sociálních službách v organizaci praktikantům, dobrovolníkům, studentům,
  • dle potřeby zpracovává získané statistické údaje, podílí se na kontrolní činnosti v souladu s platnými předpisy organizace (kontroluje individuální plány uživatelů, jejich průběžné vyhodnocování a navrhování vhodných způsobů jejich dosažení ve spolupráci s uživatelem a s klíčovým pracovníkem; správnost vedení dokumentace o uživatelích atd.),
  • zabezpečuje pravidelné hodnocení služby (v souladu s SQ 15)
  • podílí se na řádném vyúčtování za sociální služby Denní stacionář RADOST a fakultativní služby
  • znalost informačního programu eQuip výhodou,
  • manažerské a komunikační dovednosti, plánování, organizační schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, pozitivní a tvůrčí přístup, schopnost zvládat zátěžové situace, samostatnost (tvořivost a nápaditost), schopnost sebereflexe (osobní rozvoj), podpora týmu v přímé práci, v individuálním plánování ad.

Místo výkonu práce:

  • Třinec

 Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu určitou
  • platové ohodnocení dle Nařízení vlády č. 466/2024 Sb. § 5 odst. 2 NV o platových poměrech zaměstnanců ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, 10. platová třída, platový stupeň dle uznané a doložené praxe
  • metodické vedení a podporu při vzdělávání se v oboru
  • pružnou pracovní dobu (pevná část 8 – 13 hod.)
  • 5 týdnů dovolené
  • 2 dny placeného volna nad rámec dovolené (sick day)
  • možnost čerpat benefity na rekreaci, sport, kulturu
  • po zapracování osobní ohodnocení a odměny
  • zaměstnanecké stravování
  • nástup od 01. 07. 2025

 Kontaktní informace:

  • Kontaktní osoba Bc. Eva Bučeková, DiS.
  • Vybraní uchazeči, kteří splní uvedené požadavky, budou pozváni k výběrovému řízení, které proběhne dne 28. 04. 2025
  • Žádosti o přijetí na uvedené místo je nutno doručit spolu se strukturovaným životopisem a přehledem dosavadní praxe elektronicky na email personalista@csptrinec.cz, a to nejpozději do 25. 04. 2025 do 10:00 hod
  • Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit
  • Více informací na csptrinec.cz