Volná pracovní pozice Sociální pracovník
Nabídka volné pracovní pozice:
Sociální pracovník
Požadujeme:
- VŠ vzdělání podle zákona o sociálních službách, praxe na obdobné pozici výhodou
- znalost práce na počítači, znalost práce s MS Office (Word, Excel a Outlook)
- spolehlivost, pečlivost, samostatnost, smysl pro zodpovědnost, komunikativnost, loajalita a příjemné vystupování, pozitivní vztah k lidem s mentálním a kombinovaným postižením
- čistý trestní rejstřík
- řidičský průkaz skupiny B výhodou
Požadované doklady:
- kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- kopie dokladů o absolvovaných kurzech
- strukturovaný životopis uchazeče včetně údajů o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech
Pracovní pozice zahrnuje:
- sociální pracovník pro sociální služby Denní stacionář
- znalost legislativy (zákoník práce, zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů) a dalších předpisů zaměřených na sociální práci
- zabezpečuje vedení sociální agendy,
- poskytuje základní sociální poradenství, vede jednání se zájemci o sociální službu, zpracovává záznamy o jednání se zájemci, připravuje nové smlouvy s uživateli, dodatky; vede evidenci smluv uživatelů;
- zpracovává propagační materiály organizace (letáky, webové stránky, stručný informativní přehled o nabízených službách),
- předává základní informace o organizaci a poskytovaných sociálních službách v organizaci praktikantům, dobrovolníkům, studentům,
- dle potřeby zpracovává získané statistické údaje, podílí se na kontrolní činnosti v souladu s platnými předpisy organizace (kontroluje individuální plány uživatelů, jejich průběžné vyhodnocování a navrhování vhodných způsobů jejich dosažení ve spolupráci s uživatelem a s klíčovým pracovníkem; správnost vedení dokumentace o uživatelích atd.),
- zabezpečuje pravidelné hodnocení služby (v souladu s SQ 15)
- podílí se na řádném vyúčtování za sociální služby Denní stacionář RADOST a fakultativní služby
- znalost informačního programu eQuip výhodou,
- manažerské a komunikační dovednosti, plánování, organizační schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, pozitivní a tvůrčí přístup, schopnost zvládat zátěžové situace, samostatnost (tvořivost a nápaditost), schopnost sebereflexe (osobní rozvoj), podpora týmu v přímé práci, v individuálním plánování ad.
Místo výkonu práce:
- Třinec
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu určitou
- platové ohodnocení dle Nařízení vlády č. 466/2024 Sb. § 5 odst. 2 NV o platových poměrech zaměstnanců ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, 10. platová třída, platový stupeň dle uznané a doložené praxe
- metodické vedení a podporu při vzdělávání se v oboru
- pružnou pracovní dobu (pevná část 8 – 13 hod.)
- 5 týdnů dovolené
- 2 dny placeného volna nad rámec dovolené (sick day)
- možnost čerpat benefity na rekreaci, sport, kulturu
- po zapracování osobní ohodnocení a odměny
- zaměstnanecké stravování
- nástup od 01. 07. 2025
Kontaktní informace:
- Kontaktní osoba Bc. Eva Bučeková, DiS.
- Vybraní uchazeči, kteří splní uvedené požadavky, budou pozváni k výběrovému řízení, které proběhne dne 28. 04. 2025
- Žádosti o přijetí na uvedené místo je nutno doručit spolu se strukturovaným životopisem a přehledem dosavadní praxe elektronicky na email personalista@csptrinec.cz, a to nejpozději do 25. 04. 2025 do 10:00 hod
- Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit
- Více informací na csptrinec.cz